Descarga ThemeForest - Coffee Shop - Responsive WP Theme para Restaurante

Estado
No está abierto para más respuestas.

thecenaco

Suspendido
Mensajes
11
Puntuación de reacción
0
okaAkd4.png


About Coffee Shop

Coffee Shop is a premium responsive WP template for Cafes and Bistros website. After purchasing this theme, you will receive the WordPress version as well as 5 PSD files. They are all layered and well organized in folder for easier use.

Main Features

Install demo content in less than 2 minutes (SEE VIDEO TUTORIAL)
Fully Localized (.po .mo included)
5 PSD files (Well organized)
Menu Custom Post Type (With custom information like price, tag, thumbnail, slider etc.)
Events Custom Post Type (With custom information like date, facebook button, slider, custom inputs to add more informations)
Staff Custom Post Type (With custom information like thumbnail and custom inputs to add more informations)
Custom Template For Menu, Events & Staff
Custom Widgets For Recent News, Menu & Events
Options to change any colors of the website in the admin
Reponsive Design
Contact Form Included

DEMO

DESCARGA ARCHIVOS
You must reply before you can see the hidden data contained here.
 

Rhazz

Platino
Usuario de Bronce
Mensajes
1,400
Puntuación de reacción
0
Gracias, lo descargo, se ve muy bien y además incluye los archivos para la traducción(.mo .po).

- - - Actualización- - -

Uploaded me enganchó como los mejores... entra tanto popup y tantas veces la opción de usar el gestor, terminé descargándolo de esa forma y es una p̶u̶t̶a̶ ̶m̶i̶e̶r̶d̶a̶.̶ Y ahora me dice que ya me pasé el límite de descargas... vaya asco de servidor :(
La próxima súbelo a otro por favor! No importa que sea un poco molesto, mientras no se vaya al carajo como uploaded.
 
Estado
No está abierto para más respuestas.
Arriba